48% feletti piaci részesedéssel az AIXAM az ipar referenciája, ugyanúgy a magánjárműveknél (AIXAM sorozat), mint az ultrakönnyű haszongépjárműveknél (Aixam Pro sorozat), több mint 30 éve. A társaság sűrű forgalmazási hálózattal rendelkezik mind Franciaországban, mind egész Európában. - 130 Franciaországban, ebből 15% rendelkezik AIXAM-MEGA kizárólagos joggal - 600 elterjedt 12 európai országban.
D 1986-tól 2002-ig az Aixam Mega gyártókapacitása több mint megháromszorozódott, és 2007-ben évente 15 500 jármű rekordot ért el. 2009-ben az AIXAM-MEGA a gazdasági válsággal szembesült azzal, hogy 11 200 egységen stabilizálta a termelést, és ez körülbelül 12 000-re nőtt. a következő években. A társaság növekedése így meghaladta a 20% -ot 2002-hez képest.
2018-ban az AIXAM MEGA több mint 300 000 járművet fog gyártani.
Létrehozása óta a Rhône-Alpes régióban található gyártó két alkalmazottnál 230 alkalmazottat foglalkoztat. A központ és az egyik összeszerelő üzem a Savoie-i Aix-les-Bains-ben található (73), a másik 4 gyártási és összeszerelő vonal pedig az isère-i Chanas-ban található (38). Évente több mint 15 500 járművet lehet gyártani, összeszerelni és ellenőrizni ezekben a rendkívül modern gyárakban
Motorinnováció, aerodinamika, újrahasznosítás… Alapítása óta a környezetvédelem fontos kérdés a márka számára. Minden motor üzemanyag-takarékos
és példaértékű az alacsony szennyezés kibocsátásában:
Ezenkívül az aerodinamika is hozzájárul ehhez az ökológiai elkötelezettséghez, amely a hulladékok feldolgozásával végződik, mivel minden AIXAM MEGA jármű 100% -ban újrahasznosítható!
Kevéssé ismert tény, hogy az AIXAM-MEGA márka több mint 2 évtizede képviselteti magát a motorversenyzésben, a szenvedély és a nagy teljesítményű mechanika ízlése révén.
A terepjáró MEGA TRACK GT -coupé-tól a MEGA GLACE-ig, amely 1992-től 1999-ig 3 Andros-trófeát nyert a MEGA DESERT-en keresztül, amely a Dakar 2000-ben második helyezést ért el Stephane Peterhansellel a kormányon, a MEGA csapat dizájnja, fejleszteni, gyártani és versenyautókat fejleszteni, nemzetközileg elismert sofőrökkel (Alesi, Belmondo,…) különféle eseményeken és sikerrel bevinni.
Ezeket a kötelezettségvállalásokat 2000 elején megszüntették az AIXAM-MEGA stratégiai döntések következtében. Mivel azonban az autóverseny hibája végleg gyökeret vert a vállalatban, a MEGA ismét részt vett a 2010-es Andros Electric Trophysending szikrákban, amelyek a St-Dié des Vosges kihívásban repültek, és a dobogó 2. helyét szerezték meg.