Az AIXAM-MEGA az 1990-es évek elején kezdte el az autóversenyzést, amelyet a nagy teljesítményű szerelők iránti szenvedély és lelkesedés hajtott. A MEGA csapata versenyautókat tervez, fejleszt és gyárt, különféle versenyeken tesztelve őket.
Andros Trophy 1992 és 1999 között. Izgalmas kalandok az AIXAM-MEGA számára, különböző győzelmekkel a sofőrök és a gyártók számára.
2000 elején ezek a kihívások megálltak, az AIXAM-MEGA új lehetőségeihez kapcsolódóan. Az autóverseny iránti szeretet azonban meg van kötve a vállalatban, ezért 2010-ben a MEGA ismét részt vett Soheil Ayarival az Andros elektromos trófeáján.
A MEGA létrehozza a feltűnő MEGA Track nevű terepjárót, egy terepjáró GT kupét, egy egyedülálló és nagy teljesítményű járművet, amely V12-es motorral van felszerelve.
A legnagyobb bajnokok egymást követik a MEGA GLACE volánjánál, hogy rendkívüli sikereket érjenek el.
1996-ban a Trophée Andros első győzelmét aratta François Chauche. Philippe Gache és a MEGA Glace további két bajnokságot nyer 1996-ban és 1998-ban.
A MEGA megvásárolja a MONTE-CARLO Automobile céget, és kifejleszt egy új, kivételes Grand Tourisme járművet.
A MEGA a jeget a Dakar Rally homokjára cseréli a MEGA DESERT-rel. Első évében a MEGA Stairhane Peterhansel sofőrnek köszönhetően a kairói piramisok lábánál a második helyen végzett.
A Mega visszatér az Electric Trophée Androsba való belépésével. Első évben Soheil Ayary pilóta a St-Dié des Vosges verseny után a 2. helyen áll a dobogón.
Ma az Aixam továbbra is kifejezi a verseny iránti szenvedélyét, és utat enged a fiatal generációnak. Az Aixam szponzorálja a motorkerékpár, szörfözés, gokartozás, ...
Az Aixam szponzorálja a 15 éves Kyrian Hartmann motorkerékpárost a CIV bajnokságban.
A diverzifikációra törekedve a MEGA kivételes modularitással kifejleszt egy szabadidős járművet a nagyközönség számára, amely átalakul a pickup, break vagy kabrió igényeinek megfelelően.